Новий альбом можна поділити на три частини: матеріал, спродюсований Illangelo і DaHeala (Alone Again, Too Late, Snowchild, After Hours); пісні, спродюсовані Максом Мартіном та Оскаром Холтером ("Hardest To Love", "Scared To Live", "Blinding Lights", "In Your Eyes", "Save Your Tears"); треки, над яким працював Metro Boomin (Escape From LA, Heartless, Faith, Until I Bleed Out). Сам музикант виступив співпродюсером (і, ясна річ, головним автором) усіх пісень.
Пісні Мартіна та Холтера – це «попсовий» The Weeknd. Роботи Illangelo - "класичний", "атмосферний" The Weeknd. Треки Metro Boomin – це щось середнє між тими двома.
Також у записі "After Hours" взяли участь Кевін Паркер з Tame Impala ("Repeat After Me") та електронник Oneohtrix Point Never ("Scared To Live", "Repeat After Me", "Until I Bleed Out"). Фірмовий «психоделічний» почерк Tame Impala у «Repeat After Me» впізнається моментально: якби цю пісню співав Кевін Паркер, вона цілком органічно вписалася б у крайній альбом Tame Impala «The Slow Rush».
Що таке After Hours для The Weeknd? Це найбільш концептуальний альбом, де він показав більше особистого “Я”, ніж це було, наприклад, у тому ж Starboy. Історія з розколом у стосунках та психічними проблемами розпочалася ще у платівці My Dear Melancholy, котра вийшла у 2018 році. Цей реліз став прологом, а After Hours продовжив цю розповідь.
Це один із тих альбомів, які слухаєш і вбираєш їх енергетику та настрій. Ейбел Тесфайє вклав емоційний фон та сценарій голлівудського фільму у свою музику.
Без сумніву, це одна з кращих платівок автора на цей час.
Платівка тут