Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Одеса, вул. Буніна, 21
 
 



Гарантія | Обмін та повернення
Дякуємо за покупку в магазині Play Vinyl.
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон до завершення гарантійного сроку.
За відсутності талону, ми не зможемо надати вам гарантійне обслуговування.
Якщо під час гарантійного сроку пристрій виявився несправним, то такий пристрій підлягає гарантійному ремонту, а у випадку неможливості ремонту – заміні на новий аналогічний виріб.

Якщо такої моделі немає в наявності або така модель вже знята з виробництва, обмін буде безкоштовно здійснений на модель більш високого рівня.

Що робити у випадку несправності?
  1. Зв'язатися з сервісним центром за електронною поштою playvinylukr@gmail.com
  2. Надіслати документи на покупку пристрою. Надати модель та серійний номер. Описати проблему і, якщо необхідно, надіслати пояснюючі фотографії.
  3. Дочекатися рішення сервісного центру (2-3 робочі дні). У спірних випадках сервісний центр має право взяти зломаний виріб на експертизу і зобов'язується провести її протягом 20 календарних днів.
  4. У випадку заводського браку, всі витрати по заміні бракованого виробу сервісний центр бере на себе.
Гарантія не поширюється на несправності, які виникли у результаті:
  • недотримання правил експлуатації і використання;
  • наявності механічних ушкоджень;
  • потрапляння всередину пристрою вологи, піску, комах;
  • самостійного ремонту;
  • якщо на пристрої буде змінений, стертий, видалений серійний номер;

Графік роботи сервісного центру
Кожен день з 10-00 до 21-00
Контакти
тел. 044 229 09 14

пн-сб
з 9-00 до 19-00

вул. Велика Васильківська, 80 (Офіс 5)
м. Київ