Гарантія та сервісне обслуговування

  • /

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон до завершення гарантійного сроку.

За відсутності талону, ми не зможемо надати вам гарантійне обслуговування.


Якщо під час гарантійного сроку пристрій виявився несправним, то такий пристрій підлягає гарантійному ремонту, а у випадку неможливості ремонту – заміні на новий аналогічний виріб.


Якщо такої моделі немає в наявності або така модель вже знята з виробництва, обмін буде безкоштовно здійснений на модель більш високого рівня.

Що робити у випадку несправності?
1
Зв'язатися з сервісним центром за електронною поштою.

У темі листа обов'язково вказати номер замовлення.

support@playvinyl.com.ua
2
Надіслати документи на покупку пристрою. Надати модель та серійний номер. Описати проблему і, якщо необхідно, надіслати пояснюючі фотографії.
3
Дочекатися рішення сервісного центру (2-3 робочі дні). У спірних випадках сервісний центр має право взяти зламаний пристрій на експертизу і зобов'язується провести її протягом 20 календарних днів.
4
У випадку заводського браку, всі витрати по заміні бракованого виробу сервісний центр бере на себе.
Гарантія не поширюється
на несправності, які виникли у результаті:
Недотримання правил експлуатації і використання;
Потрапляння всередину пристрою вологи, піску, комах;
Наявності механічних ушкоджень;
Самостійного ремонту;
Якщо на пристрої буде змінений, стертий, видалений серійний номер;
Залишилиcь питання? Напиши або дзвони нам

+38 073 356 09 16
-
TELEGRAM
-
SUPPORT@PLAYVINYL.COM.UA