Опис
Художник Лука Барчеллона.
Давньоримський будинок зберігає страшну таємницю. Пил, старі книги та хворобливий і завуальований еротизм. Перш ніж присвятити свою кар'єру так званому cinema civile (політичному кіно), Даміано Даміані зняв свій найпотаємніший і найзагадковіший фільм, перлину сучасної італійської готики. Фільм, заснований на новелі мексиканського письменника Карлоса Фуентеса "Аура", підсилений інтерпретаціями дуже чуттєвої Розанни Скіаффіно та молодого Джан Марія Волонте в роки його дебюту на великому екрані, відомого своїми ролями у фільмах спагеті-вестернах "Жменя доларів" (1964) та "На кілька доларів більше" (1965). Музика аргентинського композитора Луїса Енрікеса Бакалова відіграє фундаментальну роль у створенні зачарування, яке затягує головного героя фільму Річарда Джонсона, завдяки винятково вишуканій партитурі, що представляє жіночу вічність з її енергією магії та пертурбації. Завдяки екзотичним афро-кубинським візерункам, серед яких вібрафони, контрабаси, конги, всілякі перкусії, загадкові флейти та елегантний джазовий вокал у виконанні безпомилкового голосу Нори Орланді, весь саундтрек ніби виступає сценою для прадавнього і п'янкого ритуалу спокушання; панічна літургія, розцяцькована джазом, танець вуду, поставлений у роки "dolce vita".