Опис
Починаючи з 1993 року, клан Wu-Tang змусив багатьох людей збожеволіти. Багато музикантів, реперів та інших мають душу Ву та RZA у своїй крові, як у випадку з Леоном Міхельсом та його групою El Michels Affair. Вперше ми почули про нього в 2009 році з його альбомом-триб'ютом Ву, Enter The 37th Chamber (відсилання до культового Enter The 36th Chamber, який залишив незгладимий слід в культурі), а тепер він повернувся зі своїм довгоочікуваним продовженням, Return To The 37th Chamber.
Простіше кажучи, "El Michels Affair" знову відчиняє двері до Шаоліньської палати, висвітлюючи нові стандарти Wu-Tang в олдскульній соул/фанк та інструментальній версії. І це ще один успіх, адже гурт без особливих зусиль переосмислює "4th Chamber", яка була спільною роботою Wu і Killah Priest, чарівну "Iron Man" Ghostface Killah (яка насправді є переосмисленням "Iron's Theme" з його містичного опусу Supreme Clientele), "Shadow Boxing", класичний "Verbal Intercourse" Raekwon та електро-танцювальну "Wu Tang Ain't Nothing To F Wit". Іншим геніальним композиторам, таким як Адріан Янг, немає про що турбуватися!
Гості на цьому опусі додають додатковий вимір, наприклад, несамовитий голос Лі Філдса, який сяє на "Snakes" покійного Ol Dirty Bastard, і неземна "Tearz", яка також включає чуттєвий бек-вокал The Shacks, не забуваючи про Ніколь Рей... або краще сказати, Леді Рей, яка з легкістю переспівує "You're All I Need (To Get By)" Method Man. Return To The 37th Chamber виблискує композиціями, які частково нагадують Джона Карпентера, частково саундтрек до кунг-фу ("Pork Chop Express", "Drums For Sale" і "Sipped Up") і вінтажними аранжуваннями, які творять чудеса. Це змушує замислитися, чи є El Michels Affair справжнім учнем (не 4-м, еге ж!) RZA та його Killa Bees, тому що це занадто добре, щоб бути правдою.