Опис
Якщо ви запитаєте будь-кого з представників музичної індустрії, як вони розпочали свій шлях звукових відкриттів, багато хто згадає про радіо, певного діджея чи гурт. Для Йонаса Коппа цей магічний момент настав, коли він почав свої підліткові роки з музичного твору, який сформував його життя: фундаментальний альбом Kraftwerk "Trans Europa Express". "З того моменту все змінилося, - згадує він. "Мій батько побачив, що я цікавлюся музикою, і купив мені програвач і вініл". Отримавши всі навички, необхідні для роботи діджеєм, він увірвався на сцену в середині 00-х, працюючи резидентом діджея на місцевій радіостанції в своєму рідному місті Буенос-Айресі. У віці 19 років, під псевдонімом Area 64, він вже записав свій перший повноформатний CD.
Спочатку під впливом жорстких хаус-ритмів Нью-Йорка, він незабаром розширив свою палітру, познайомившись з піонерами Детройта та Чикаго, які також вплинули на його стиль - комфортне місце на межі хаусу та техно. 2006 рік ознаменувався його офіційним дебютним релізом, запальним EP на лейблі Pfirter's MindTrip Music, і з цього моменту він став одним з найбільш універсальних і визнаних багатогранних виконавців на андеграундній сцені, поєднуючи запаморочливий 3-палубний жанровий діджеїнг з більш технічно-орієнтованим живим шоу, яке він представив у найвідомішому в світі Techno закладі: "Це був дуже особливий концерт для мене". Він каже: "Я вперше в житті був у Берліні, і мені довелося грати наживо на компіляції Ben Klock Berghain 04!"
Переїхавши до Європи, Йонас продовжує розвиватися як артист, кожні вихідні вилітаючи в різні куточки світу. Підписаний на вражаючий лейбл Tresor Records, серед довгого списку інших, він випустив цього року альбом "Photon Belt" - продовження лонгплею "Beyond The Hypnosis" 2014 року. Згадуючи ще один ключовий момент у своїй кар'єрі, він згадує живий виступ для французьких промоутерів Concrete: "Під час туру "Beyond the Hypnosis" мені довелося грати перед Surgeon. Було дуже приємно, що він стояв за моєю спиною, слухав і насолоджувався виступом, я ніколи не забуду цей досвід". Багатогранно обдарований Джонас має два псевдоніми, зосереджуючись на хаусі (Untidy) і ембієнті (Telluric Lines), а також керує своїм новим лейблом Tremsix.
Як глибоко духовна людина, Джонас вірить, що його музика може об'єднати людей на вищому рівні: об'єднати через мистецтво. "Я знаю, що моя місія в цьому житті полягає в тому, щоб служити і допомагати людям усвідомлювати себе через мій дар". Він також планує повернутися на сцену, виступаючи в ролі наставника для нових артистів. Йонас сприймає музику як форму терапії і вважає, що його ембієнт-проект "Telluric Lines" можна було б виконувати в неклубних середовищах, таких як музеї, галереї та інші. Об'єднання людей під парасолькою надії.