Khruangbin - A La Sala [LP]

00-00041312
2250,00
грн.
A1 Fifteen Fifty-Three
A2 May Ninth
A3 Ada Jean
A4 Farolim De Felgueiras
A5 Pon Pon
A6 Todavia Viva

B1 Juegos Y Nubes
B2 Hold Me Up (Thank You)
B3 Caja De La Sala
B4 Three From Two
B5 A Love International
B6 Les Petits Gris

Khruangbin - A La Sala [LP]
Вінілова платівка

Виниловая пластинка

Жанр: R&B / SOUL / FUNK

Опис
Слухати

Опис

Black Vinyl Version

Четвертий студійний альбом Khruangbin, A LA SALA («До кімнати» іспанською) - це вправа на повернення, щоб йти далі, і робити це на власних умовах. Він продовжує таємничість і святість, які є ключем до того, як басистка Лаура Лі Очоа, барабанщик Дональд «DJ» Джонсон-молодший і гітарист Марк «Марко» Спіер підходять до музики. Якщо Mordechai 2020 року, останній студійний лонгплей Khruangbin, записаний без співавторів, був вечіркою, яка зміцнила музичну репутацію гурту, то A LA SALA - це розмірений ранок після неї. Це розкішний повітряний запис, завершений лише в компанії давнього інженера гурту Стіва Крістенсена, з мінімальною кількістю накладок. Це вікно до щедрот, що живлять бачення Khruangbin, переосмислення та заправка для довгого шляху вперед. A LA SALA зменшує масштаби Khruangbin, щоб збільшити їх, творча стратегія з думкою про майбутнє. Колективна музична ДНК тріо, роки, проведені у х'юстонському культурному рагу, гарантує, що гурт продовжує звучати як ніхто інший, окрім нього самого. Каскад чітких мелодій витікає з важкої ревербераційної електрогітари Марко, м'яко танцюючи навколо мінімалістичних майже дабових басових трикутників Лаури Лі, в той час як барабани діджея слугують затягнутою кишенею і непохитним танцполом, на якому відбувається увесь цей рух. І все ж в інструментальній інтерактивності A LA SALA відчувається свіжість, не стільки прагнення вийти назовні, скільки заглибитися всередину, глибоке бажання відсвяткувати зовнішні чудеса світу. Там, де попередні альбоми прагнули до поліфонічних меж музики, такі пошуки тепер звучать як улюблена інтимність. Тут звукові точки дотику Хруангбіна - чи то партитури спагеті-вестернів (на «Fifteen Fifty-Three»), західноафриканські дискотеки (на «Pon Pon»), G-funk фантазії («Todavía Viva»), танцювальні моменти у вітальні (перший сингл «A Love International»), чи навіть ембієнтні знайдені звуки (на «Farolim de Felgueiras» та впродовж усього альбому) - є невід'ємними характеристиками. Це те, ким вони є! Унікальні і величезні (і зростаючі), амбітні і цілеспрямовані.

Слухати


Вас може зацікавити: