Досвідчений аудіофіл може дізнатися про вид і специфіку мастерингу, тільки зіставивши рік видання і виробника. Супер-професіонал (таких мало) все зрозуміє, почувши реліз. Скажімо так, колекціонування новоробу - це пригоди в рамках тотального хаосу. Чистої правди вам ніхто не скаже, а самотужки зрозуміти витрати якості, все-таки, вельми складно. А іноді й не хочеться зовсім, щоб не розчаровуватися.
Щоб не мучитися в здогадках, варто запам'ятати одну аксіому: найкраще - це тільки першопрес, а все інше - непогане, гарне, іноді дуже гарне, але вже не найкраще. І тут саме собою виникає найчесніше, мабуть, запитання: чи потрібен власникові звичайної, не найпершокласнішої і далеко не брендової та не супер-потужної аудіотехніки (а таких вініломанів більшість) нечувано дорога платівка з першопресу?